Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

17 April 2010

FinaL eXam m0oD

final exam bakal menjelma. saya masih tak dpt rasai kehangatannya. mungkin kerna paper saya start lambat. my housemates start paper 19hb, tapi saya start 22hb. Even rasa seronok start paper lagi lambat dari mereka, tapi saya dah mula rasa kerisauannya. saya risau mood study  akan hilang bila mereka semua dah abis paper. Antara tiga-tiga kelas batch saya, kelas BFP selalu jadi yang terakhir abis paper. BFP tu untuk kelas yang amik elektif pembinaan. Walau apa pun, saya tetap bersyukur sebab ada banyak masa untuk study compare to others.

TARIKH PENTING 4 MY FINAL EXAM :
22hb April 2010 ~ Baikpulih dan Pemulihan Struktur (BFP 4043)
26hb April 2010 ~ Pengurusan Kewangan Projek (BFP 4053)
29hb April 2010 ~ Pengurusan Loji Pembinaan (BFP 4023)

Saya harap result semester ni better than before n boleh menandingi result masa 2nd year, 2nd semester dulu.


To my frenz, mimi and anna ~ Gud luck to u all


Rasa tak sabar nak hadapi last paper final exam. Hati ini dah meronta-ronta nak pulang ke kampung halaman. Dah terlalu lama saya menetap di Johor ni. Dah 6tahun. Dari diploma sampai la degree ni. Saudara-mara saya pun dah naik pelik tengok saya tak abis2 study. setiap kali di tanya bila nak kawin, saya pasti akan jawab masih belajar la. hahahaa... padahal tak da calon yang sesuai lagi. Apapun, yang penting hidup ini mesti always hepi even hati menderita. ^_^


Wish me luck 4 da final exam!!!

3 comments :

  1. ha! gudluck kak! sy doakan smoga akak berjya hbis study degree kan??? sy doakan akak smbung master plak lps ni.. amin... dan lagi 1 biar akak cepat sampai jodoh? hehehe nnt klu kwin jmput sy k... heheh :)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_