Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

05 September 2010

Magic Happen with Lip Ice contest

Ai cik hanim, awatlah ang pantang bebenor nengok contest. Dah memang menjadi kegilaan saya join any contest yang ada. Lebih-lebih lagi if contest tu melibatkan game or apa-apa yang memerlukan kreativiti. Hari ini saya berjaya jejak satu lagi contest lepas ternampak iklan kat blog yang Aan baca. Magic Happen with Lip Ice contest. Contest ni dah start dari 9 Ogos 2010 lagi. Saya saja yang ketinggalan.

Contest melibatkan permainan game. Gamenya nampak macam mudah. Tapi saya asyik failed je. Sampai level 2 saja dah game over. Saya tak mau komen panjang lebar lagi. Sebab, saya nak teruskan main game ni. hehehehe....

Kalau nak tau lebih lanjut, klik saja picture kat bawah. Masih belum terlambat nak join. Tarikh tutup 30 September 2010. Gud Luck semua! Daaa....

No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_