Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

03 September 2010

Pendrive FREE

Saya ada dapat pendrive pendrive free pada bulan 6 yang lepas. Sememangnya kisah ini dah begitu basi nak diceritakan pada u all. But, I'm still want to share it with u all.
Nak dijadikan sebuah cerita, saya ada menyertai satu contest ni. CORNETTO show your LoVe
Still remember entri yang saya buat pasal contest tu. Hish, takkanlah tak ingat kan. Mesti ingat punya. Kalau tak ingat pun, pura-pura ingat saja lah.
Saya memang tak menyangka yang saya akan dapat hadiah untuk contest tu.  
*padahal idamkan blackberry*
Even hadiah tu tersangatlah kiut. Tapi cukup bermakna buat saya. Terkejut sangat masa dapat email dari cornetto.contest@gmail.com. Lagi-lagi bila baca yang saya ni memang  pendrive 2G. Wow!

Bukti Kejadian

Lepas baca tu terus reply, tapi tidaklah meletakkan harapan terlalu tinggi pada hadiah tu. Tak mo kecewa ditipu.
After a few day reply email tu, saya nampak satu bungkusan atas meja yang ada nama saya. Terus saya target tu mesti hadiah pendrive tu. Sekali betol da. Comelnya dia... *wink2*


No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_