Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

05 October 2010

BB award

Cam tau-tau aje saya maleh nak cerito panjang-panjang ari ni. Tak tau lah kenapa dengan saya ari ni. Mood saya telah melarikan diri dari tuannya ari ni. Puas saya pujuk suroh pulang, tapi tak mau plak. Hukhukhuk... T_T
Lupakanlah pasal mood tu. Esok pulang la tu kot.

Ni baru second time I got award from blogger. Ceh, baru 2 kali. Orang lain dah banyak kali dapat. Ntah-ntah, dah bosan dengan award ni. Saya je la yang tertinggal gerabak keretapi.

Kali ni saya dapat BB award ( BB = Beautiful Blogger ). Thanx pada Si Biskut yang baik hati. Hohoho...







Saya tak tau nak wat pe dah ni. Si Biskut tu list 5 perkara tentang dirinya. Tapi saya suka no.7. 

Saya list 7 perkara pasal diri saya la.
1) Tak kecik tak besar. Hahaha...
2) Suka berdikari. Wanita besi la katakan
3) Suka belajar n mencuba sesuatu yang baru. Yang baik-baik je lah.
4) Seorang yang teliti. Mama kata saya cerewet. Apa-apa aje la ..
5) Suka memasak. Tapi kalau time malas, suka jadi tak suka.
6) Terlalu minat seni. Orang kata saya jiwang. Sebab saya suka berkarya.
7) Bercita-cita tinggi. Dalam erti kata lain, saya ni suka gak berangan. *wink2*


Pastu saya kene tag blogger lain. Tapi saya tag 3 je la erk... * malas punya pasal * 
If u all rajin, tag lah reramai sikit... Jangan ikut saya yang sedang dilanda kemalasan ni

3)  emy




4 comments :

  1. ohh noooo...kenapa sayer di tag...arghh....:P

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan..... hehehe.... mood ....hmmm kalau ada jual kat 7eleven ....sure laris dipasaran...... ada ker??? ....:))

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_