Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

27 October 2010

Hargai bila ada


Bila rindu ingat saat indah .........

Tolong sambungkan , saya tak ingat la lirik seterusnya . Ini kalau masuk jangan lupa lirik memang failed peringkat saringan lagi . Hish hish .

Saya rindu ,
rindukan  'black' my laptop ,
rindukan bulat my cutie cat ,
rindukan F4 my lovely friend .

Dah lama saya tak dapat guna khidmat 'black' . Ini semua salah saya . Tak jaga dia baik-baik . Selalu sahaja ambil ringan . Sekarang baru saya tahu , laptop ni memang sensitif . macam hati seorang perempuan .
Masa 'black' sihat , saya selalu guna dia tanpa henti . Asyik fikir nak siapkan assignment and project sahaja , tanpa memikirkan keadaan 'black' . So selfish . Saya juga tak memberikan dia perlindungan sebaiknya . Saya pernah bawa dia naik motor . Time itu saya masih tak ada kereta . Motor pun pinjam kawan .'black' melambung and terhentak masa motor yang dibawa melalui bonggol .  Sian 'black' . Sori .

Saya rindu nak peluk bulat . Melihat telatah dia bermain dengan badan dia yang agak comel tu . Saya sangat rindukan dia . tapi apa saya boleh buat , dia dah tiada lagi . Dia mati kene langgar kereta . Rantai lehernya pun kene curi . Sob3x . Saya harap saya akan dapat penggantinya .
* t-j mengandung , harap-harap anak-anaknya nanti comei *


si bulat yang comei


F4 my lovely friend is Haiza , Shamimi , and Asma . F4 tu untuk empat sekawan . Saya rindu nak bersuka-ria bersama mereka .Saya rindu nak menyumbangkan suara yang sumbang bersama mereka , saya rindu nak pergi jalan-jalan cari makan bersama mereka , saya rindu nak pergi tonton filem best bersama mereka , saya rindu nak merempit (konvoi motor) bersama mereka ....... yang penting saya memang sangat rindu saat-saat manis bersama mereka ....... saat-saat perjuangan kita bersama di UTHM . bila kita bleh berjumpa lagi ? Semua jauh-jauh . Kelantan , Kedah , Terengganu , dan saya di Selangor .

 We F4
( Shamimi , Haiza , Hanim )
Ops , tertinggal lagi sorang .
Asma jadi jurukamera masa tu .
Asma ada di bawa
*
*
*
*
Asma pakai tudung hitam
Tudung ungu Shamimi , tudung krim yang kecik tu Haiza , and saya tudung pink .
yang tak pakai tudung tu kawan sekelas , Farah .
We happy together






No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_