Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

07 November 2010

Wedding di Sri Andalas



Makin hari makin bertambah ahli kelab yang dah berkahwin . Setiap tahun ada sahaja jemputan wedding dari kawan kawan . Saya bila lagi ? ~ Ops , no komen ....


Bila tengok kawan kawan dah kahwin , tetiba rasa diri dah tua .Cheh , baru sedar diri .


Seronok hari ini . Dapat jumpa kawan kawan lama kat wedding di Sri Andaalas . Konvoi ramai ramai . 
Hope after this kita semua dapat jumpa lagi .





Bukti Kejadian :


Bergambar lepas makan cendol di rumah pengantin .
 
 
 
 Like this picture . I will miss you all . See you all for the next wedding .



 Membulatkan mata yang kuyu macam ikan puyu .
* Cikgu sekolah menengah saya yang kata mata saya macam ikan puyu .
Ikan puyu macam rupa pun saya tak tau . *



 Alahai comei comei semuanya *wink2*



Pengantin perempuan tu kawan saya .
Eh , pengapit itu pun kawan saya jugak .
Chantek kan both of them .





* Gambar gambar ini saya ambil dari facebook kawan saya . Thanx ya Khamarul for all the nice picture *




4 comments :

  1. Tahniah. Selamat Pengantin baru. Yg belum kawin tu cepat2 tangkap sorg kasi kawin..ihiiikks

    ReplyDelete
  2. Yang pengapit lelaki itu kawan kamu jugak kah?Hahaha...rupa macam Habib.

    ReplyDelete
  3. @ mamawana
    dah banyak kali tangkap tapi asyik terlepas aje ... Teheehe..
    @ razi
    Cheh , if pengapit laki cam habib dah tentunya itu kawan kamu jugak . Pengapit laki tu kawan suami wani la kot .

    ReplyDelete
  4. thanx..hihiii...pengapit pon tumpang sekaki..amik berkat..hahahaaa

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_