Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

26 March 2011

Opocot! Terkejut saya....

Opocot!

Tak senonoh betol anak gadis melatah camtu. Terus bakal mak mertua reject. Banyak pulak bakal mak mertua duk usha gadis kat blog ni. Chet! Perasaan sungguh...



" Jangan jangan. 
Jangan cepat melatah. 
Nanti cepat tua. 
Bikin masalah. "


Memang tak elok melatah ni. Buruk bebeno ghupanya.


Sebenarnya sebelum ini saya ada jugak melatah ni, tapi di alam maya sahajalah. Tak percaya??? Baca INI.

Mula mula memanglah ber'opocot' di alam maya sahaja. Opocot wokey, bukan poco poco.
Tapi entah camne boleh pulak melarat ke alam nyata yang bukan fantasi lagi. Sabar je la. Boleh pulak saya, ter'opocot' kat dapur masa cawan yang dipegang hampir terjatuh. Adeh.... Lepas tu saya terus menahan jari jemari saya untuk menaip perkataan opocot tu. BAHAYA! Nanti bakal mak mertua semua reject saya... Saya TAK MAU!!!! Caye nak tawen cepat....



Ber'opocot' adalah satu habit yang tidak baik. Lebih baik ber'poco-poco' dari ber'opocot'. 
Pesanan khidmat kesihatan ini di bawa secara percuma dari Gadis Hanim.

6 comments :

  1. laki2 pun ada yg mengopocotkan diri. xyah riso ah :p

    ReplyDelete
  2. melatah erk???
    nasib baek lah time tu aan xde..hehehe

    ReplyDelete
  3. hehe...sy pun dulu ade jugak opocot2 ni...skunk dah practise spy tak teropocot dah.

    ReplyDelete
  4. aku melatah..lalal

    opocot jugak aku tengok blog kau bertuka wajah..hee

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_