Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

09 May 2011

Bersama FL: Impian Saya

Sejak kecik lagi saya ada impian. Nak tau impian saya apa dia? Tak nak pun saya nak bagi  tau jugak. lalala ~
Jangan pengsan sudah la baca impian saya ni. Hee..


Senarai impian saya yang masih belum tercapai :

  • Menjadi blogger yang berjaya.
  • Bekerja sebagai Design Engineer.
  • Memiliki title IR => Ir. Hanim Mahali (suka!) 
  • Bina rumah rumah untuk mama and abah.
  • Berkahwin dengan lelaki pilihan. Ehem!
  • Menjadi isteri yang solehah dan ibu pada anak-anak yang soleh solehah. Tak sabarnya... Hee
  • Kumpul duit untuk bawa mama and abah p haji sekali dengan saya and my future husband.
  • Nak ada syarikat sendiri! Besar punya impian.... 



Opss...
Ada yang dah terpengsan kat depan laptop ke baca impian saya ni? Hehehe... Nasiblah...


Pada sesiapa yang teringin nak luahkan impian dia seperti saya, boleh la join segmen Bersama FL: Impian 




Jom ramai-ramai join segmen ni! Saya nak paksa dua orang budak ni Nur Elyani dan Nadiah Ayob join segmen. Hehehe...

8 comments :

  1. bagus2..impian yg tak merepek.=)

    caiyok2

    ReplyDelete
  2. semoga tercapai segala impian suci murni tersebut...
    insyaAllah..
    yg pening, kena ada D.U.I.T.. kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. Thanx semua... Hope impian ni akan tercapai gak... AMIN

    @foreve love
    Ir. tu title cam Dr. gak la... Ir. hanya untuk engineer. Boleh apply lepas 5tahun pengalaman kerja. Kena lulus ujian segala bagai baru boleh dapatkan title tu.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_