Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

10 June 2011

Terima Kasih bagi 500 ! Kamu buat saya tersenyum ^_^

Walaupun 500 tu bukanlah satu angka yang besar, tapi ia sudah cukup buat saya tersenyum. Alhamdulillah...

500 yang saya dapat bukanlah wang ringgit tapi followers. 
(itu pun nak kecoh, orang lain dah beriban dah. -_-)



Arigatou!
Terima Kasih!
 *tunduk hormat cam orang Jepun*





Ucapan terima kasih buat semua yang followers blog ni. Tak kesah la sama ada kamu follow secara langsung atau tidak. Saya tau ada yang tak tekan pun butang follow tu, tapi masih rajin baca blog saya tanpa meninggalkan apa-apa jejaki kakinya. Terima kasih! ^_^ *senyum seindah suria*



Kamu tau tak siapa followers ke 500 saya tu??? hehehe....








Dia ialah Ady Budika



Blog dia sangatlah mesra pembaca. Nak tau blog yang camne dikatakan mesra pembaca tu, p la terjah blog dia. Hee




Bicara Hati gadis :
Suka masuk blog yang macam Ady Budika. Kemas dan tulisan di entri tak terlalu kecik. Senang nak baca. Tak de la sakit mata dan sakit kepala.






2 comments :

  1. ingat aritu nak unfollow, pastu follow bali,, xsompek. HAHA

    ReplyDelete
  2. tahniah tahniah dah achieve 500! sat lagi saya potong! haha

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_