Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

05 November 2011

Alhamdulillah, 25 tahun sudah

Rasa seperti baru semalam saya baru dilahirkan, tetiba 29hb Oktober yang lalu sudah mencecah 25 tahun. Tak sangka you dah matang rupanya saya. Yeah ! Boleh kawen dah. Hee...

Umur yang dinanti-nantikan telah tiba. Akhirnya saya sudah genap 25 tahun. Yipee Yipee ! *Lompat-lompat comei.*
Penasaran kan kenapa saya suka umur 25 tahun ? Ada orang tak mau usia meningkat, saya pulak tak sabar nak tunggu masa itu. >_< Saya tak mau bagi tau sebab saya tak sabar menanti usia 25 tahun ni. Biarkan kamu semua diselubungi misteri. Muhehe...










Terima Kasih kepada yang wish !
Sebenarnya banyak lagi, tapi mampu letak ni sahaja. >.<


















 

Bicara Hati gadis : Walaupun tahun ini saya tak dapat kek tapi saya sudah rasa sangat bertuah sebab ada kawan-kawan dan adik-adik yang wish birthday. Thank You ! Muah3x

3 comments :

  1. happy belated birthday hanim..
    birthday kak ayu semalam, 4 hb..

    ReplyDelete
  2. yeya, printscreen kita ada..heeehe :p

    kakak memang da elok kawen da ni...heeehe :) jgn lupa jemput ^_^

    ReplyDelete
  3. 25????? makcek sangat!!!! Hahaha..

    SELAMAT HARI LAHIR AHKAK walaupun lambat wish.. miahahaha..

    SILA PRINTSCREEN OCCAY... :D

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_